ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

H FOREL «γεννήθηκε» το 1986 από δύο ανθρώπους με πάθος για τη μόδα: τη Νέλλη Ζερβούδη και τον Απόστολο Χατζούλα.

Σήμερα, μετά από μια ανοδική πορεία περίπου 27 χρόνων, το όνομα Forel αντιπροσωπεύει έναν από τους μεγαλύτερους οίκους μόδας στην Ελλάδα.

CAMPAIGNS

Οι διαφημιστικές εκστρατείες της FOREL είναι πάντα δημιουργικές και καινοτόμες. Σε αυτές, έχουν πρωταγωνίστησει οι πιό όμορφες γυναίκες της ελληνικής showbiz. Η διάσημη ηθοποιός Anna Dimitrievich πρωταγωνίστησε το 2007 στο τηλεοπτικό διαφημιστικό της FOREL, "Great Divas". Το 2011, το παγκοσμίου φήμης μοντέλο Adriana Sklenarikova ήταν η καταπληκτική γυναίκα FOREL.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Με όραμα να δημιουργεί ρούχα εστιάζοντας στην ποιότητα με ιδιαίτερο στυλ και προσωπικότητα, απευθύνθηκε από την πρώτη στιγμή της ύπαρξής της, στη σύγχρονη γυναίκα που αναδεικνύει κάθε στιγμή τη θηλυκότητά της. Τη γυναίκα που αντανακλά την προσωπικότητα στο ντύσιμό της.

Αυτή είναι η γυναίκα FOREL :
Η γυναίκα με προσωπικότητα, η γυναίκα σύμβολο της θηλυκότητας.

Και το όραμα αυτό σήμερα έχει γίνει πραγματικότητα σε μια εταιρία που συνεχώς δημιουργεί και εξελίσσεται, με το ίδιο πάθος όπως τη μέρα που πρωτοξεκίνησε.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Στα 27 χρόνια της δυναμικής παρουσίας της στην αγορά, η FOREL βρίσκεται σε μια πορεία συνεχούς ανάπτυξης, όπως σαφώς προκύπτει από τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιεύονται ανελλιπώς από την ίδρυσή της. Όσον αφορά τα οικονομικά κέρδη, η FOREL είναι Νο1 μεταξύ των κατασκευαστών ενδυμάτων στην Ελλάδα· όσον αφορά τις εισπράξεις, είναι σταθερά μεταξύ των 10 πρώτων.

Με τη σωστή οικονομική διαχείριση από την ίδρυσή της και με την επάρκεια χρηματοδότησης, η FOREL συνεχίζει να είναι μια ισχυρή εταιρεία, παρά την οικονομική κρίση. Μια ισχυρή εταιρεία που στέκεται σταθερά στο στέρεο έδαφος της για να πετάξει ακόμα πιο ψηλά.

Οικονομικός Ισολογισμός 2014